עגלה חשמלית למשטחים - מקצועית ואמינה | די.טי לוגיסטיק עגלות חשמליות למשטחים
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

עגלה חשמלית למשטחים

עגלה חשמלית למשטחים היא כלי הבנוי לרוב ממגבה הידראולי ומיועד לשינוע של משטחים למרחקים קצרים. עגלה חשמלית למשטחים מכילה מנוע עזר חשמלי כדי לגרום לתנועה ולהובלה של המשטחים בקלות ללא מאמץ של האדם המניע את העגלה. עגלות אלה בנויות ממזלג שאמור להיכנס מתחת למשטח ומתחת לכל מזלג מורכב גלגל בודד או צמד גלגלים. זוג גלגלים נוסף מורכב תחת בסיס העגלה כיוון שבסיס זה הוא בעל יכולת היגוי. מזלג העגלה מתרומם לגובה נמוך שמטרתו להגביה את המשטח המיועד לשינוע מהקרקע אל העגלה. לעגלה חשמלית למשטחים יש יכולת הרמה חשמלית של המזלג שעוזרת להזיז את העגלה ממקומה לכיוון הרצוי. 

סוגי עגלה חשמלית למשטחים

קיימים סוגים שונים של עגלות חשמליות למשטחים: WPT1 עגלת משטחים – בעלת כושר הרמה 1500 ק"ג, שהיא בעלת מערכת פיקוד אלקטרונית המורכבת עם בקרת טמפרטורה לרכיבים אלקטרוניים. הרכיבים החשמליים האלו מאריכים את החיים של העגלה כיוון שזו מערכת חכמה המאפשרת שליטה בטיפוס בעליות ובירידות, העגלה היא בעלת מצבר 24 GEL וולט ומטען פנימי בעל שקע הטענה נוח המאפשר ניתוק של המצבר לאחר עשרים דקות ללא עבודה. יש בה ידית הפעלה מתקדמת העשויה מאלומיניום מתכת לא מחלידה, קלה, חכמה ואמינה. כמו כן בקרת בלימה אשר מונעת את חימומו של המנוע והתרוקנות מהירה של המצבר. זרוע השליטה של העגלה היא בעלת שתי אופציות של הפעלה למערכת ההורדה וההרמה אשר מאפשרות שליטה של 180 מעלות סיבוב. 

קיימת אפשרות לנסיעת העגלה ללא הורדת הידית וזו אפשרות שמתאימה בעיקר לעבודה במקומות צפופים. הבקרה הבטיחותית של מערכת זו, מונעת הגעה לעומס יתר. קיימת גם מערכת בלימה אלקטרומגנטית מעולה וכך מהירות הנסיעה היא 7 קמ"ש לשעה. 

עגלה חשמלית למשטחים EPT15 – היא עגלת משטחים מלאה כושר הרמה 1500 ק"ג חסכונית ונוחה להפעלה, בעלת גלגלי תמך אשר מבטיחים יציבות לעגלה בזמן השינוע, בעלת סוללת ליתיום מתקדמת המאפשרת טעינה מהירה בתוך שעה. 

היתרונות של עגלת משטחים חשמלית 

עגלת משטחים חשמלית מתפקדת כמלגזה קטנה מבחינת כושר ההעמסה מחירה הוא זול יותר מהמלגזה, והיא מאפשרת ניידות בחללים קטנים ולכן היא קומפקטית עבור האדם המפעיל אותה והיא בטיחותיות. ניתן בעזרתה להוביל סחורה למדפים, כיוון שהיא מסוגלת לעבור בין המעברים הצרים. בעזרתה ניתן לייעל את העבודה ולהגיע להספק גדול בעבודה של שינוע סחורה פריקה והרמה של הסחורה במחסני המפעל השונים. כושר ההרמה של עגלת משטחים חשמלית הוא יעיל ואיכותי יותר ממלגזון אדם הולך. 

בחירה של עגלה מתאימה 

חשוב מאד לבחור עגלת משטחים חשמלית שהיא מומלצת על ידי אנשי מקצוע שמשתמשים בה ותתאים לצרכים של הקונה. חשוב לבדוק את העומס המקסימלי שעגלת המשטחים החשמלית יכולה לשאת בהתאם למשקלי הסחורה שזקוקים לשינוע בחללי המפעל או החנות . כמו כן יש להתאים את סוג גלגלי העגלה לסוג המשטח ולהתאים את דגם ורוחב העגלה לרוחב המעברים שעליה לעבור. 

 

עגלה חשמלית למשטחים
עגלה חשמלית למשטחים
לקבלת פרטים נוספים