גנרטורים תעשייתיים | די.טי לוגיסטיק גנרטורים לתעשייה - 04-6457728
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

גנרטורים תעשייתיים

גנרטורים – מחוללי חשמל הם מכונות אשר ממירות אנרגיה מכנית לאנרגיה חשמלית כאשר הם מספקים אנרגיה חשמלית עבור מכשירי חשמל שונים. הגנרטורים מספקים חשמל בזמן שיש הפסקת חשמל, או באירועים אשר מתקיימים במקומות שאין מקור חשמל קבוע כמו בטבע.

סוגי גנרטורים תעשייתיים 

קיימים כמה סוגי גנרטורים שונים: גנרטורים המונעים בביו גז, גנרטורים המונעים בגז טבעי, וגנרטורים ניידים. גנרטורים תעשייתיים עלולים להרעיש ולהפריע את מנוחת הסובבים ויכולים להוות מטרד לעובדים לכן ייצרו גנרטורים תעשייתיים עם מערכות השתקה לחללים שבהם נמצאים. מערכות אלה מחרישות את הרעש של המנוע והופכות אותו לשקט כך שהסביבה תהיה נעימה מבחינה אקוסטית. 

גנרטורים מושתקים מכוסים בחופה אקוסטית אשר מונעת מהרעש של המנוע לצאת החוצה לחלל המפעל. גנרטורים תעשייתיים הם בעלי ממדים עצומים הם עשויים להגיע לגודל של חדר קטן. גנרטורים תעשייתיים מורכבים ממנוע ומחולל.

קיימים סוגים דלק שונים המפעילים את הגנרטורים: גז בישול, בנזין וסולר. גנרטור דיזל תעשייתי מופעל על ידי סולר שהוא בעל עליות תפעול נמוכות ובעל יכולות שינוע נוחות ובטיחותיות. קיימים גנרטורים לתעשייה WELLAND POWER בגדלים שונים מצוידים במנועי PERKINS  אנגליים ובמחוללי STAMFORD אנגליים ובמחוללי STAMFORD אנגליים גנרטורים מושתקים עם חופה או בלעדיה. 

מדוע הגנרטור נחוץ לתעשייה?

החשמל אינו זמין תמיד ולעיתיים אינו קיים כלל באזוריים מסוימים לכן יש צורך בגנרטור שישמש כתחליף לחשמל שאינו בנמצא. אנו זקוקים לאופציה של גנרטורים תעשייתיים כאשר יש הפסקת חשמל יזומה וכדי שלא ייפסקו לחלוטין הפעולות של מכשירי החשמל בתעשייה ולא תופסק העבודה. מהלך כזה עלול ליצור בעיה בתהליך העבודה, תהיה פגיעה בכושר הייצור, ועיכוב בלוחות הזמנים. קיים גם חשש שהפסקת חשמל יזומה תוביל לנזק למכונות לאור ההפסקה הפתאומית בעבודתם. זו הסיבה שמפעלים לא לוקחים סיכונים מיותרים והם נעזרים בגנרטורים תעשייתיים.

טיפול נכון בגנרטור

כדי לשמור על הגנרטור לאורך שנים יש להפעילו מדי פעם כדי שלא ייווצר מצב שנצטרך אותו אך הוא לא יפעל עקב תקופה ארוכה ללא שימוש. פעם בשבוע יש לבצע בדיקה ויזואלית של הגנרטור: גובה וצבע השמן. גובה וצבע הנוזל במצברים. במצברים החדשים קיימת עינית לבדיקת מצב המצבר. יש לשים לב שצבעה הוא ירוק. כמו כן יש לבדוק את כמות הסולר במיכל היומי והשבועי לבדוק את גובה המים ברדיאטור לוודא שאין נזילה של סולר, מים, ושמן מנוע. 

בנוסף לכך לבדוק אם אין סימני מכרסמים במחולל ובלוח ההפעלה של הגנרטור. פעם בשבועיים יש להפעיל ידנית את הגנרטור למשך 3-2 דקות. ולבדוק מתח ותדר תקינים. כמו כן את אופן טעינת מצבר מאלטרנטור, נזילות מים שמן וסולר. פעם בחודש לאחר הבדיקה הוויזואלית יש להפעיל את הגנרטור למשך 3/4 שעה לפחות. לפני כיבויו לבדוק לחץ שמן בשעונים ואת טמפרטורת המים. 

חשוב לרכוש גנרטור תעשייתי מספק מורשה ויבואן רשמי אשר מחויב לנושא הבטיחותי, ספק המתמחה בהתאמת הגנרטור לצרכי הלקוח. גנרטור מותאם לסביבת העבודה העתידית. תוך הקפדה על תווי התקן הישראליים. 

 

גנרטורים תעשייתיים
גנרטורים תעשייתיים
לקבלת פרטים נוספים