מלגזון אדם הולך - די.טי לוגיסטיק מלגזון אדם הולך מבחירים מעולים
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

מלגזון אדם הולך

מלגזה היא אמצעי שינוע של הובלת והרמת מטענים כבדים בחנויות גדולות רבות ובמפעלים שונים הזקוקים להוביל סחורות כבדות משקל אל החנות או המפעל ומחוצה לו. המלגזון הוא גרסה קטנה למלגזה גדולה יותר עם הנעה רגילה שמשתמשים בה על פי הצורך.

השימוש באופציה של מלגזון אדם הולך 

מלגזון אדם הולך מלווה ומופעל על ידי האדם ההולך לצידו. קיימים סוגים שונים של מלגזות המופעלות בעזרת חשמל או מופעלות באמצעות מנוע דיזל שניהם ממונעים והתנועה שלהם באמצעות מנוע הדבר שונה במלגזון אדם הולך אין נהג היושב ליד מערכת היגוי, אלא כשמו כן הוא האדם המפעיל את המלגזון עומד ונמצא במצב הליכה. הליכתו מניעה את המלגזה טכניקה זו מאפשרת לייצור מלגזות קטנות יותר אשר מיועדת לעבודנ ולתפעול בתוך שטח סגור ובמרחב קטן יחסית ומאפשר הרמת משקל של מאות ק"ג. 

סוגי מלגזון אדם הולך 

קיימים סוגים שונים של מלגזון אדם הולך 1500 ק"ג – בעלי כושר ההרמה 1500 ק"ג מנוע חזק ואיכותי בטכנולוגיית AC  שתכליתו להגיע למהירויות גבוהות. מערכת הפיקוד אלקטרונית עם מערכת בקרה של טמפרטורה לרכיבים האלקטרונים של המלגזון, אשר מגדיל את אורך החיים של הרכיבים. הוא בעל ידית הפעלה מתקדמת העשויה מאלומיניום המקנה לידית קלות יתר באמצעות הידית שהיא חכמה אמינה ויפה ביותר. בקרת ההינע מאפשרת תאוצה רציפה בעלת מהירות משתנה ונסיעה מדויקת על ידי כיול ושימוש בתוכנה. במלגזון קיימת מערכת בטיחות גבוהה ויש בו מסגרת עבה וחזקה מאד. בתהליך העבודה הבוכנה אשר מרימה את הצילינדר אשר עשוי מדופן כרום קשה במיוחד. היא בעלת זווית נסיעה במצב מלא 8% ובמצב ריק 15% בעלת מטען חיצוני עם שקע הטענה נוח לשימוש. 

מלגזון אדם הולך WS12 – כושר הרמה של 1200 ק"ג קיימים גם דגמים אחרים בעלי כושר הרמה 1600 ק"ג עד 3500 ק"ג. קיים גם מלגזון משקל נגדי אדם הולך/ רוכב – כושר הרמה 1500 ק"ג בעל מנועי הרמה ונשיאה חזקים מאד בעל מערכת פיקוד איכותית מאד מתוצרת ארה"ב. מהירות נסיעה 5.03 קמ"ש הצמיגים מלאים סופר אלסטיים, אורך קלשוני ההרמה 1070 מ"מ או כל גודל אחר לפי בחירה והתאמה. 

יתרונות המלגזון 

המלגזון מיועד לחלל קטן, הוא מייעל את העבודה במפעל כך שאפשר להעביר סחורות בחלל סגור וקטן יחסית בתוך המפעל בצורה קלה יותר ובזמן קצר יחסית לעומת נשיאה של הסחורות באמצעים שונים או בידיים. 

המלגזון אינו מוכר ככלי תחבורה, הפעלת המלגזון לא דורש טסט שנתי ולא דורש רישיון נהיגה כך שאין צורך בבודק מיוחד של משרד התחבורה שיבדוק אותו. המלגזון אדם הולך מצריך תחזוקה פשוטה יחסית למלגזות המופעלות בעזרת מנועי דיזל או חשמל המופעלים על ידי נהג עם מערכת היגוי. אומנם מלגזה לא מוכרת ככלי תחבורה אך היא מוכרת ככלי מנועי הדורש בדיקות בטיחות באופן קבוע והאדם המפעיל את המלגזון מחויב לעבור השתלמות מקצועית על ידי אדם מוסמך לכך. 

 

מלגזון אדם הולך
מלגזון אדם הולך
לקבלת פרטים נוספים