גנרטורים ומלגזות זה ד.ט.לוגיסטיק - dt-logistic
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

גנרטורים ומלגזות זה ד.ט.לוגיסטיק

גנרטורים ומלגזות? רק אצל ד.ט לוגיסטיק!

חברת DT LOGISTIC  מתמחה בייבוא של גנרטורים ומלגזות ומלגזונים, ומיצבה את עצמה זה מכבר בין החברות המובילות במשק. החברה הוקמה בשנת 2014 ושאיפת מנהליה היא להוביל את תחום רציפות האנרגיה והשינוע בארץ, תוך ייצוג של בלעדי של המותגים הטובים ביותר בעולם, עם מגוון רחב של פתרונות, תוך שמירה על איכות המוצרים, מחיר נמוך ושירות מצוין ללא פשרות.

"אנחנו מוכרים אלפי יחידות של גנרטורים, מלגזות, מלגזונים ועגלות שינוע בכל שנה בזכות שלושת היתרונות הגדולים שלנו:

 מלאי הציוד הגדול ביותר בארץ המאפשר אספקה תוך זמן קצר ללא תחרות, איכות השירות המצויינת והמחיר הנמוך ביותר למוצרים מעולים!"

אלון טמיר מנכל ד.ט. לוגיסטיק

אנרגיה בשטח - גנרטורים ועמודי תאורה

חברת DT LOGISTIC  מובילה את תחום הגנרטורים הבינוניים והקטנים בארץ, ללא תחרות, ומכוונת לשוק הגנרטורים הגדולים. החברה מייצגת באופן בלעדי את מיטב יצרני הגנרטורים בעולם, כמו ARKEN, EMSA, ועוד.  

 חשוב מאד לרכוש גנרטור אצל ספק מורשה ויבואן רשמי, המחוייב לנושא הבטיחות. גנרטור משלב דלק וחשמל בזמן הפעולה, ומוצר זול ונחות שאינו   בטיחותי עלול לעלות בחיי אדם במן השימוש. ד.ט. לוגיסטיק מתמחה בהתאמת הגנרטור הנכון לצרכי הלקוח, תוך הבנה על סביבת הפעולה של המוצר על מנת שהפעילות באתר העבודה תהיה בטוחה. כמובן שבד.ט. לוגיסטיק מקפידים על כל תווי התקן הנדרשים למוצרים המשווקים.

גנרטורים למכירה

צריך להשלים תחום אספקת האנרגיה של החברה כולל גם עמודי תאורה ניידים בעלי כושר תאורה גבוה.

בחודש אוגוסט 22 ציינה חברת ארקן, יצרנית הגנרטורים המובילה, עשר שנים של פעילות. אלון טמיר זכה לכבוד מיוחד  כשהוענק לחברה פרס יוקרתי על מובילות בהיקף המכירות. ד.ט. לוגיסטיק הינה החברה שמכרה את הכמות הגדולה ביותר של גנרטורים של ארקן ולכן צויינה במיוחד בארוע החגיגי.

מלגזות

מלגזה חשמלית

חברת DT LOGISTIC מייבאת ומשווקת מלגזות דיזל, מלגזות חשמל ומלגזות 4X4. לחברה ייצוג בלעדי בישראל של שורת חברות מובילות בעולם  כמו MANFORCE, DOOSAN, HYUNDAI. מכיוון שציוד השינוע וההרמה צריך לשאת משקלים כבדים ולעבוד לאורך זמן, החברה מקפידה על איכות המוצרים שהיא מספקת ללקוחותיה. אלון טמיר אומר שד.ט. לוגיסטיק לעולם לא תמכור מוצרים נחותים רק בגלל מחירם הזול מאחר שציוד כזה נוטה להתקלקל תוך זמן קצר וגורר הוצאות גדולות לתיקונים   ורכישת ציוד נוסף. כל אלו גורמים עיכובים בעבודה ומיצרים הפסדים עבור המפעילים. ציוד השינוע איתו עובדים בחברת DT LOGISTIC  הוא האיכותי ביותר שניתן למצוא בעולם, הנבנה ומיוצר על ידי החברות הגדולות והטובות ביותר.

מלגזונים

מלגזונים הם חלק בלתי נפרד מכל מחסן, מפעל, חנות גדולה או כל מקום אח הדורש ינוע והרמת מטענים כבדים או בסחורה בתוך החלל. המלגזונים הם, למעשה, גרסה קטנה יותר של מלגזת הנעה רגילה, כשהם מלווים ומופעלים על ידי האדם ההולך לצידם.

המלגזונים הופכים את העבודה ליעילה יותר ונוחה יותר, ומגיעים במגוון רחב של דגמים, בהתאם לצרכים שלכם. חברת DT LOGISTIC מייבאת לארץ באופן בלעדי את המלגזונים של חברת STAXX הותיקה, המתמחה ביצור ציוד שינוע והרמה ומובילה את התחום בעולם. ליין המוצרים הזה הוא איכותי, הסוללה בעלת אורך חיים ארוך והחלקים האלקטרוניים עמידים לאופי הפעילות במחסנים ובשרשרת האספקה.

דגמי המלגזונים המשווקים על ידי ד.ט. לוגיסטיק נותנים מענה לכל הנדרש בפעילות המחסנים. דיגמי המלגזונים השונים בעלי כושר הרמה של עד 1200 ק"ג וגובה העמסה עד 3.60 מטרים. המלגזונים החדישים מצויידים בצג דיגיטלי המקל על המפעיל בעבודה נוחה ובטוחה.

איך מזיזים משטח? עם העגלה החשמלית של ד.ט.

עם התפתחות הטכנולוגיה גברה הדרישה במחסנים המודרניים למלגזות קטנות, חזקות ויעילות יותר – וחשוב מאד – בטוחות למפעיל. המלגזות הגדולות והישנות שראינו בכל מחסן החלו לאבד את מקומן בשל גודלן, מסורבלות ההפעלה והיותן מפגע בטיחותי תמידי. 

עגלה חשמלית, המכונה גם מפעיל הולך, הינה מלגזת משטחים המונעת על ידי מנוע חשמלי בשליטה ידנית ומתאימה לעבודות בחללים תחומים וסגורים. מלגזות המפעיל מסוגלות לשאת משקלים גדולים, כך שפעולות ההעמסה מהירות יותר, פשוטות יותר ובטוחות יותר מאשר פעילות מלגזה במחסן ובאזור ההעמסה.

עצה מהמומחים של ד.ט.

מומחי חברת DT LOGISTIC   עומדים לשירות הלקוחות בכל נושא, לפני ואחרי הקנייה. יועצי החברה יודעים כיצד להתאים את המלגזות והמלגזונים לצרכים שלכם. במהלך הקנייה ירכזו מומחי ד.ט. לוגיסטיק את נתוני הפעילות השונים: עומסי ההרמה, המשקלים הנדרשים לשינוע, מרכזי הכובד, גודל סביבת הפעילות, רדיוסי הסיבוב, מערכות הפיקוד והבקרה הנדרשים להפעלה, אורכי הקלשונים, ביצועי הנסיעה, מערכות הבטיחות, מערכת ההטענה החשמלית, ההיגוי והגלגלים…. כל אלו ועוד פרטים נוספים שעשויים להשפיע על עבודה יעילה ובטויה בשרשרת האספקה של הלקוח.

הטכנולוגיה המתקדמת משפרת את יכולות ציוד השינוע וההרמה בכל העת. אם את זקוקים לציוד שינוע והרמה חדש, רצוי להתייעץ עם מומחי החברה לפני הרכישה, גם אם בעבר היה לכם ציוד דומה הפתרונות של ד.ט. מתפתחים ומשתפרים  ללא הפסק!

המומחים של ד.ט. לוגיסטיק מיעצים לכם באתר 

מלאי מלאי מלאי

במחסני החברה נמצאות תמיד עשרות יחידות של גנרטורים בהספקים שונים, כך שניתן לספק כל הזמנה תוך 48 שעות. החברה מעניקה שירות 24/7 לתיקוני בעיות דחופות במקרי חירום. אלון טמיר מציין "מאחר ואנו מייצגים באופן בלעדי את היצרנים הגדולים והטובים בעולם אנו מחוייבים להעמיד את רמת השירות גבוהה הזו. על מנת להוזיל את עלויות המוצרים המובילים שלנו, הקמנו חברה ייעודית בחו"ל, המקרבת אותנו לספקים, לתהליכי היצור ולזמני האספקה."

גנרטורים ומלגזות זה ד.ט.לוגיסטיק
לקבלת פרטים נוספים