מלגזות מפעיל הולך: הקלה טכנולוגית של לוגיסטיקה "כבדה", ואיכות ארוכת טווח - dt-logistic
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

מלגזות מפעיל הולך: הקלה טכנולוגית של לוגיסטיקה "כבדה", ואיכות ארוכת טווח

מלגזות מפעיל הולך: הקלה טכנולוגית של לוגיסטיקה כבדה

שינוע הסחורה הזו הוא לא ענין של מה בכך ודורש משאבים משמעותיים של זמן, עלות, נזקים אפשריים ובטיחות.

מלגזות הדיזל המסורתיות גדולות מימדים, ויחד עם סחורה כבדה ומפוזרת יוצרות מצבי סיכון לא מבוטלים. מנגד, הפתרון שמביאות איתן מלגזות חשמליות מפעיל הולך מאפשרות אופרציה יעילה ובטיחותית בהרבה, וכמובן חסכונית. איך תדעו לבחור את המלגזה המתאימה עבורכם וכך לייצר תהליך לוגיסטי איכותי תוך צמצום עלויות? 

הכתבה הבאה היא בשבילכם!

קומפקטיות זה שם המשחק

מלגזות מפעיל הולך כשמן הן – מופעלות ע"י אדם שמניע אותן ידנית ובשילוב עם מנוע חשמלי. הרעיון מאחורי פיתוח המלגזות האלו נבע מהצורך במכונות העמסקה קומפקטיות. מלגזות קלות שיאפשרו הרמה איתנה של משקלים כבדים, ועדיין מתאימות לעבודה בחלל מתוחם וסגור תוך דינאמיות חלקה. כתוצאה יוצאת כמובן שפעולות ההעמסה הופכות למהירות יותר ועם יתרון בטיחותי מהותי.

כיום, מלגזונים הם חלק בלתי נפרד מכל מחסן, מפעל, חנות גדולה או כל מקום אחר הדורש שינוי והרמת מטענים כבדים או בסחורה בתוך החלל. המלגזונים הם למעשה גרסה קטנה יותר של מלגזת הנעה רגילה, כשהם מלווים ומופעלים על ידי האדם ההולך לצידם.

היום, הביקוש בשוק למתקנים משופרים ובעלי יכולת טכנולוגית מתקדמת יותר בשינוע לוגיסטי גובר בהתמדה. מצב זה הכניס מגוון רחב של מלגזות חשמליות לזירה התעשייתית. גם בעסקי המלגזות החשמליות האיכות מדברת בראש, ולכן חשוב לבחור לא רק את הדגם הנכון אלא גם את הספק הנכון.

השוק דורש - ד.ט מקיימים!

חברת ד.ט.לוגיסטיק בע"מ היא יבואנית ומפיצה בלעדית מטעם חברות ומותגים מובילים בעולם בתחומי השינוע והאנרגיה. החברה מתמקדת במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחומי השינוע וההרמה ללקוחות פרטיים וחברות בתעשייה ובמסחר. בתחום המלגזות החשמליות מפעיל הולך החברה מציעה מלגזונים עם או בלי תורן הרמה, כאשר הדגש הוא על המוצר בשילוב השירות ללקוחותיה. 

החברה עובדת עם היצרן המוביל בתחום כלי השינוע והלוגיסטיקה, STAXX,  ומספקת מספר הדגמים שחזקים היום בשוק. דגמים אלו מסוגלים לשאת משקלים כבדים ולהגיע לגבהים שונים – 1.6, 2.5, 3.5, 5.

והאיכות?

כידוע, עגלות משא למיניהן הן מוצר עדין הנוטה לתקלות לא מעטות. "החברה שלנו בעלת נסיון רב שנים בתחום", מסביר אלון טמיר, מנכ"ל ד.ט.לוגיסטיק בע"מ. "היתרון אצלנו בא לידי ביטוי במוצר וותיק ואמין בשוק, עם אחוז תקלות נמוך מאוד. נכון שישנן מלגזות שנמכרות במחירים זולים יותר, תמיד יש יותר זול, אבל בשעת נזק העלות גם יכול להגיע לאלפים והתיקונים בהתאם. אצלנו השילוב של שירות ואחריות הוא ללא פשרות. אנו גם מחזיקים במלאי הגדול ביותר בארץ של חלקי החילוף למלגזות מפעיל הולך, ובמהלך השנה האחרונה מכרנו אלפי חתיכות עם מינימום תקלות. אין ספק שהאיכות מדברת בעד עצמה".

חזית הטכנולוגיה בתעשיות השינוע והלוגיסטיקה

מלגזוני מפעיל הולך מבית ד.ט לוגיסטיק מצויידים בשלט רחוק – מאפיין טכנולוגי שאינו נפוץ בשוק הרחב, ועל כן הייחודיות שלהם בתחום. המלגונים מופעלים בפשטות ונמצאים בשליטה מלאה של המפעיל. התנועה מאפשרת כיוון למעלה ולמטה, בהתאם לגובה העבודה, כך שחוסכת באנרגיית העמסה לאורך זמן.

נוסף על כך בגזרת הייחוד הטכני, מלגזות מפעיל הולך אלו מגיעות עם צג דיגיטלי מסך LCD עליו ניתן לצפות בנתוני מערכת כמו שעות עבודה, ועצמת זרם חשמלי, טמפרטורה, ומצב סוללה. הסוללה בעלת אורך חיים ארוך והחלקים האלקטרוניים עמידים לאופי הפעילות במחסנים ובשרשרת האספקה עם ידית הפעלה מתקדמת שעשויה מאלומיניום וקלה לתפעול.
לצידו של הצג קיימת ידית הפעלה וכאשר לוחצים עליה ניתן לראות את כל המידע על אופרציית המערכת, עדכונים ומעקב.

ומה בנוגע להפעלה?

כלי איכותי מתבטא גם בהפעלה שאינה מאומצת או מסובכת מדי.  דגמי ה EPT החשמליים מקלים את שגרת העבודה הלוגיסטית באופן חד משמעי. התאמתן של המלגזות לשימוש אורך טווח ואינטנסיבי, הוא הפרמטר שמייצר בסופו של דבר חסכון בעלויות, בנזקים ובמשאבים. 

 

חברת ד.ט.לוגיסטיק בע"מ הינה יבואנית ומפיצה בלעדית מטעם חברות ומותגים מובילים בעולם בתחומי השינוע ובתחומי האנרגיה.
אנו מתמקדים במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחומי השינוע וההרמה
ללקוחות פרטיים וחברות בתעשייה ובמסחר.
משרדי החברה ואולם התצוגה ממוקמים במושב אחיטוב.

מלגזות מפעיל הולך: הקלה טכנולוגית של לוגיסטיקה "כבדה", ואיכות ארוכת טווח
לקבלת פרטים נוספים