"אין מתחרים לגנרטורים של Welland Power עם מנועי פרקינס" - dt-logistic
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

"אין מתחרים לגנרטורים של Welland Power עם מנועי פרקינס"

בעלי עסקים שמחייבים שימוש בציוד שינוע כבד ומעוניינים בשירות שיתן להם מענה, יודעים שכוח ואיכות הציוד הם פרמטרים ראשונים במעלה בבחירת ספק. כאשר מדברים על שינוע מקצועי ובטיחותי, הפתרונות הקיימים בארץ מתנקזים בסופו של דבר לפקטור אחד עיקרי: הגנרטור.

כדי להבין יותר לעומק את הגרעין של שוק הגנרטורים בארץ, ישבנו לשיחה עם אלון טמיר, מנכ"ל 

חברת "ד.ט.לוגיסטיק בע"מ" – יבואנית ומפיצה בלעדית מטעם חברות ומותגים מובילים בעולם בתחומי השינוע והאנרגיה. החברה מתמקדת במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחומי השינוע וההרמה ללקוחות פרטיים וחברות בתעשייה ובמסחר.

"הגנרטור הוא מנוע שמאחורי האופרציה", אומר אלון, "גם שלנו כחברה וגם עבור קהל הלקוחות שלנו, בניהם חברות תובלה, מפעלים, תעשית המזון, ומוסדות ציבוריים. בין מגוון פתרונות הציוד והטכנולוגיה שאנו מציעים בשוק, הצלחנו במקביל גם למצב את עצמינו כיבואן הבלעדי של הגנרטורים המבוקשים מבית Welland Power, עם המנוע המנצח מסוג Perkins".

מה מיוחד כל כך ב-Welland Power?

"עוד מהיווסדה בשנת 1910 באנגליה, מובילה החברה את התחום הבינלאומי כיצרנית וספקית הגנרטורים הבולטת מבין המתחרים הקיימים, ומציעה פתרונות עבור כלל התעשיה. המעמד של החברה ניצב איתן כבר עשורים רבים בהיותה אחת מהחברות הראשונות בעולם שקיבלו אישורים לייצוא גנרטורים לארה"ב ואירופה בתקנים הדרושים, והמחמירים יש לציין", אלון מדגיש.

"מוצר הדגל שלהם הוא מנועי ה-Perkins והם גולת הכותרת בכל מה שקשור ביעילות, אמינות ובטיחות. וזה כבר מעבר למוניטין האדיר שיש ליצרן הזה בשוק, הודות לשימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בייצור הגנרטורים. חשוב להבין שהמנוע הזה נחשב הטוב בעולם, כאשר כל חלקיו מיוצרים באנגליה ושומרים על המורשת מה שנקרא", ממשיך אלון.

"הכל תוצרת UK, מנוע, אלטרנטור, בקר. צריכת הסולר נמוכה יחסית למנועים מתחרים בזכות מערכת הזרקת סולר ישירה ומשוכללת.  לכן גם הביקוש הגבוה שיש בשוק למותג הזה, ואנחנו חווים את זה גם בשוק הגנרטורים המשומשים שלא נח לרגע. וכאן בדיוק אנחנו נכנסים חזק."

https://youtu.be/nLI9RwMJEDk

"פרקינס יכול להיות חדש ויכול להיות משומש, זה לא משנה הכל נחטף"

הביקוש הגבוה, השם ההולך לפנים וארץ היצור הם הפרמטרים ששאלון לקח בחשבון כשהחליט להעביר את מרכז הכוח של חברת ד.ט לוגיסטיק משרותי שינוע בלבד להתמקדות בייבוא, מכירה ואספקה של גנרטורים בארץ. "עם נסיון של שנים כספקים וכאנשי עסקים שמכירים את טיב המוצרים זיהינו את ההזדמנות ששילבה דרישה מאסיבית יחד עם שיתוף הפעולה שלנו עם Welland Power כיבואנים בלעדיים שלהם בישראל, תוך סגירת חוזה בעלויות אטרקטיביות יותר מצידנו כיבואן.
חברת ד.ט לוגיסטיק מייבאת גם גנרטורים ממותגים נוספים ומארצות יצור נוספות, כמו טורקיה, צרפת וקוריאה . כולם יצרנים ב-סקיילים אדירים ואנחנו עובדים מול כולם ועושים עסקים לאורך שנים.
אבל מה שמייחד אותנו זה בעיקר הנסיון והשירות שאנחנו מסוגלים לתת עבור מנועי פרקינס במיוחד, הגביע הקדוש, גם מבחינת חלקים, גם הרכבה, וגם מהירות אספקה", מסביר אלון.

"מלאי שמתנדף עוד לפני שמגיע לארץ"

מלאי זמין ואספקה יציבה הם פרמטרים חשובים בבחירת הספק.
עוד לפני שהמכולה נוחתת בארץ אני כבר יודע שזה מלאי שהתחסל, לכן אנחנו גם מגבירים יבוא מצידנו כדי לחדש אותו ולעמוד בביקוש. זה מה שהקפיץ את היקף הפעילות שלנו פי 3 בשנים האחרונות.
בשנה האחרונה למשל, שהיתה שנת שיא! מכרנו מאות גנרטורים בתקופה של 3 חודשים. רק כדי לסבר את האוזן, החברות בארץ מוכרות עשרות גנרטורים בשנה. זה ההבדל", אלון מציין. 

עם הפנים לעתיד: צפי חיובי במכירות ובפיתוח עסקי

"אנחנו תמיד חושבים קדימה", אלון מדגיש. "גם ברמה העסקית וגם ברמה השירותית כספקים ותיקים ומיומנים. כך היינו תמיד, גם בזמנו כשהיינו הראשונים להחדיר את הגנרטורים מבוססי מנועי בודווין הצרפתיים. בהתחלה כולם פחדו להתעסק עם המנועים האלה, היום כבר רצים אחריהם. אז כן, אנחנו כנראה תמיד נמשוך לכיוון של להיות חלוצים בייבוא הטופ של הטופ בשוק, כמו עם הפרקינס, וגם עם העיניים לגנרטורים מבוססי גז ואנרגיה סולרית, שכבר עכשיו יש עליהם דיבור חזק בטכנולוגיית העתיד הקרוב". 

 

חפשו אותנו גם בפייסבוק

ביוטיוב

ובלינקדאין

חברת ד.ט.לוגיסטיק בע"מ הינה יבואנית ומפיצה בלעדית מטעם חברות ומותגים מובילים בעולם בתחומי השינוע ובתחומי האנרגיה.
אנו מתמקדים במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחומי השינוע וההרמה
ללקוחות פרטיים וחברות בתעשייה ובמסחר.
משרדי החברה ואולם התצוגה ממוקמים במושב אחיטוב.

"אין מתחרים לגנרטורים של Welland Power עם מנועי פרקינס"
לקבלת פרטים נוספים