מלגזות דיזל מול חשמליות – מהם ההבדלים ובמה כדאי לבחור? - dt-logistic
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

מלגזות דיזל מול חשמליות – מהם ההבדלים ובמה כדאי לבחור?

מלגזה היא כלי רכב משא קטן אשר ניתן להעמיס עליו מטען לצורך שינוע למרחק קצר. הדגמים השונים נבדלים זה מזה ביכולת הנשיאה שלהם, המרחק שהם יכולים לנסוע, נוחות ובטיחות, בחברה היצרנית וכן באנרגיה שעליה הם פועלים. במאמר זה נבחן את ההבדלים בין מלגזות דיזל לאלו החשמליות ונענה על השאלה איזו מלגזה מתאימה עבורך.

מלגזות דיזל מול חשמליות – מהם ההבדלים ובמה כדאי לבחור?

מלגזות דיזל – היתרונות והיכולות של המלגזה

המאפיין של מלגזות דיזל הוא האנרגיה הנדרשת לצורך ההפעלה שלהן, אך זהו אינו ההבדל היחיד בינן לבין החשמליות. למלגזות אלו יש כוח רב, עלות ההפעלה זולה, הן מתאפיינות בחיי מנוע ארוכים והן גדולות. ניתן לעבוד עליהן לאורך שעות רבות ולבצע באמצעותן עבודות מורכבות. כל אלו הם יתרונות משמעותיים שיכולים לבוא לידי ביטוי במרחבים פתוחים.

מלגזות חשמליות – היתרונות לעומת הדיזל

אחד החסרונות הבולטים ביותר של מלגזות דיזל הוא חוסר היכולת לעבוד במתחמים סגורים. הן פולטות גז וגדולות ולכן אינן מתאימות למחסנים סגורים ומקומות צפופים. במקומות אלו יש להשתמש במלגזות אשר פועלות על חשמל. הן לרוב יהיו בעלות כוח נמוך יותר, פחות שעות עבודה, אך הנסיעה יכולה להיות מדויקת, במתחם סגור והתפעול שלהן נחשב לזול.

בחירת מלגזה

תיארנו שני סוגים של מלגזות: מלגזות דיזל וחשמליות. זוהי דרך אחת להבחין בין האפשרויות העומדות לרשותך וברור מתיאור ראשוני שאם יש לך אזור פתוח ונדרש לך פתרון עם כוח, הדיזל הוא המענה הנכון. לעומת זאת ברור שאם יש לך מקום סגור, מעברים צרים או שאין לך צורך במלגזה שתסחוב משקלים גבוהים, החשמליות יוכלו לעשות עבודה מעולה.

יכול לעניין אותך גם:

ההבדלים יכולים לעזור לך להחליט על הרכישה הבאה שלך, אך הם לא היחידים שצריכים להשפיע עליך. גם אם החלטת לבחון מלגזות דיזל, עליך לבדוק גם את המרכיבים הבאים:

  • יכולת הרמה – לכל מלגזה יש יכולת הרמה שונה מבחינת משקל ועליך למצוא את האחת שתתאים בדיוק לצרכים של המקום.
  • גודל – גם כאשר מדובר על חלל פתוח יש לוודא כי המלגזה תוכל לעבור מבחינת הגודל שלה והגודל של המקום.
  • חברה – ישנן חברות טובות יותר מאחרות ויש לבחון את האיכות שמוצעת לך ועבודות התחזוקה שיהיה עליך לבצע לאורך השנים.
נשמח לעמוד לרשותך

ד.ט לוגסטיק מעניקים לך פתרונות בתחום השינוע. אנו מקפידים לבחור בקפידה את החברות והדגמים של מלגזות דיזל וחשמליות ומזמינים אותך ליצור קשר על מנת שנוכל למצוא עבורך את הפתרון הטוב ביותר.

מלגזות דיזל מול חשמליות – מהם ההבדלים ובמה כדאי לבחור?
לקבלת פרטים נוספים