מכירת מלגזונים וכל הפרטים אודות המלגזות תוכלו למצוא באתר שלנו
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

מכירת מלגזונים

מה מאפיין ההבדל בין מלגזה ומלגזון? איך בוחרים מלגזונים? מתי עדיף לשכור מלגזון ומתי לקנות אותו?

מלגזון הוא סוג של מכונה ניידת שמשמשת להרמת משאות. בניגוד למלגזה, זהו פתרון הרמה, העמסה ותובלה נגיש וקומפקטי.

המטען שלך בידיים טובות

בקטלוג של ד.ט לוגסטיק מחכים לך מלגזונים למכירה במחירים מפתיעים. נשמח לעזור לך לבחור את הדגם שמתאים לך!

מכירת מלגזונים לשימוש פנים וחוץ

קל יותר להעביר ולשנע מטען ממקום למקום בעזרת מלגזון. עם זאת, יש להתאים את סוג המלגזון לאופי החלל ובעיקר להבדלים בין משקלי ההרמה.

יכול לעניין אותך גם:

קריטריונים להשוואה בין מלגזונים למכירה

הדרך הנכונה לבחור בין דגמים של מלגזונים למכירה היא להשוות ביניהם. את ההשוואה רצוי לערוך על סמך קריטריונים אובייקטיביים שתקפים לגבי כל סוגי המלגזונים.

מלגזונים חשמליים לעומת ידניים

סוג המנוע קובע את אופי השימוש במלגזון. מנוע חשמלי משולב במערכות מחשוב ומתקדמות אך מייקר את המלגזון, בעוד מלגזון ידני הוא זול וקומפקטי יותר.

השוואה לפי משקל המלגזון

אם לא רוצים להסתפק רק בסוג המנוע, הכי קל להשוות בין מלגזונים לפי משקל. משקל המלגזון מפורט על ידי היצרן ומופיע באופן ברור על המפרט הטכני.

השוואה לפי סוג המצבר

כדאי להשוות בין מלגזונים ממונעים לפי סוג המצבר. מצבר ליתיום למשל מחזיק מעמד יותר זמן, אך הוא גם יקר בהשוואה למצבר רגיל. בהקשר הזה, מומלץ להתאים את המלגזון לאופי השימוש הצפוי.

השוואה לפי מידות המלגזון

עוד דרך להשוות בין מלגזונים היא להשתמש במידות. לפי האורך, הרוחב וגובה ההרמה המקסימאלי ניתן לדעת לאיזה פרויקטים מתאים כל דגם.

השוואה לפי סוג האחסנה

לגיטימי לברר מראש מה סוג האחסנה המומלץ עבור מלגזונים למכירה. כך מגלים שחלק מהמלגזונים ניתנים לאחסנה במקום שמיועד לכך במשאית, בעוד אחרים מאפשרים אחסנה במקומות פתוחים.

השכרת מלגזונים לפרויקטים קטנים

בעבודות לטווח קצר ייתכן ועדיף לשכור מלגזונים. עם הזמן, ניתן להגדיר טוב יותר את אופי העבודה ולשקול רכישה.

מכירת מלגזונים לאנשי מקצוע

קהל היעד העיקרי שמתעניין בדגמים של מכירת מלגזונים כולל קבלני ביצוע ועפר. לצדם ניתן גם למצוא נציגים של מפעלי תעשייה, מחסני קירור ושדות חקלאיים שמתעניינים בציוד מן הסוג הזה.

המפרט הטכני של מלגזונים

ידית ההפעלה של מלגזונים מאפשרת הטענה ופריקה קלה למפעיל. כמו כן, מומלץ לבדוק את חוזק מנועי הנסיעה וההרמה ואת מערכת בקרת הטמפרטורה במידה וישנם רכיבים אלקטרוניים. כל אלו יחד מרכיבים את המפרט הטכני של המלגזונים ומצביעים על האיכות שלהם.

מלגזונים למכירה בהתאמה אישית

נציגי ד.ט לוגסטיק ישמחו להראות לך קטלוג מגוון של סוגי מלגזות ומלגזונים. אנו מתמחים בציוד הנדסי מתקדם ומאחורינו ניסיון מוכח. כל שנותר לך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר – ואנשי המקצוע שלנו יחסכו עבורך זמן וכסף בתהליך מכירת מלגזונים בהתאמה אישית.

מכירת מלגזונים
לקבלת פרטים נוספים