מהם ההבדלים בין עגלת משטחים חשמלית מדגמים שונים? - dt-logistic
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

מהם ההבדלים בין עגלת משטחים חשמלית מדגמים שונים?

עגלת משטחים מאפשרת להרים את הסחורה ואת החפצים לגובה. אפשר למצוא אותה בשימוש במחסנים ואזורים פנימיים. המנוע החשמלי דורש טעינה אך הוא אינו מפזר גז ובהתאם לדגם אפשר יהיה לנוע עם העגלה גם במקומות צרים וצפופים.

מהם ההבדלים בין עגלת משטחים חשמלית מדגמים שונים?

במה נבדלת עגלת משטחים חשמלית אחת מהשנייה:

·         אופן ההרמה

מעבר לכך שישנן שלל עגלות אשר עובדות על חשמל, ישנן גם עגלות חשמליות וגם בהן אופן ההרמה משתנה בין אחת לשנייה. כאן חשוב מאד לשים לב לארגונומיה ולנוחות של המשתמש.

·         חיי הסוללה

נתון חשוב שיהיה עליך לבדוק לפני רכישת העגלה הוא חיי הסוללה. ברור כי ברגע שמדובר בהפעלה חשמלית יהיה צורך לטעון אותה כל מספר שעות ונתון זה יכול להשפיע על ההחלטה שלך.

·         מנגנוני תנועה ועצירה של עגלת משטחים חשמלית

כל עגלה היא בעלת מנגנון שונה ולכן יש לבחון כיצד ניתן להפעיל אותה, לעצור אותה ומהן אפשרויות התנועה שלהן והאם אלו מתאימים למקום שהן מיועדות להיות בו.

·         כוח ומשקל הרמה

גם כאשר מדובר על עגלת משטחים חשמלית ישנם הבדלים בין המשקל שאפשר להעמיס על כל אחת. חשוב מאד להגדיר את הצורך לפני בחירת העגלה.

·         גובה ההרמה

כל עגלה יכולה להרים את המשטח לגובה שונה. המטרה שלך צריכה להיות התאמה בין הצורך לבין העגלה ואין כל צורך להתפשר כיוון שישנם דגמים רבים היום ואפשרות לבחור את האחת הנכונה לך.

·         נוחות התפעול

נוחות התפעול נקבעת היא אישית ונקבעת על פי הצורך. העגלה הנבחרת צריכה להתאים למקום, למשקל שיש להרים ולאופי השימוש. על מנת למצוא את האחת הנכונה ניתן להתייעץ עמנו.

יכול לעניין אותך גם:

קטלוג יצרן

המקום הנכון לרכישת עגלת משטחים ומלגזות

לא רק שחשוב לדעת מהם ההבדלים בין עגלת משטחים חשמלית אחת לאחרת, חשוב גם לבחור את המקום הנכון לקנות ממנו. חשוב לבחור במקום שמתמחה בתחום, שיבין מהו הצורך שלך לפני מתן ההמלצה, שיאפשר לך לשאול שאלות ולקבל תמיכה על פי הצורך. רכישה של עגלת משטחים אינה נעשית כדרך אגב ולכן המקום שיש לפנות אליו צריך לשים אותך במרכז.

הגעת למקום הנכון

ב – מלגזות ד.ט לוגסטיק אנו מקפידים לבחור בקפידה את החברות המיוצגות אצלנו ובכך אנו מבטיחים לך את פתרונות השינוע הטובים ביותר. אם יש ברשותך מחסן, פרדס, מפעל או משאית, זה הזמן ליצור עמנו קשר, לקבל פרטים על עגלת משטחים ולבחור את האחת המתאימה ביותר עבורך.

מהם ההבדלים בין עגלת משטחים חשמלית מדגמים שונים?
לקבלת פרטים נוספים