עגלת משטחים מחיר או מה המחיר לעגלת משטחים ? | די.טי לוגיסטיק
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

עגלת משטחים מחיר

לכל מחסן סחורה נחוצים כלי עבודה מתוחכמים שיסייעו לעובדים בהכנסת הסחורה למחסן ובשינוע של סחורות בין המעברים השונים במחסן, בארגון הסחורה במדפים, וגם עבור הובלת הסחורה החוצה מהמחסן והעמסתה על משאית או כלי תחבורה אחר שיוביל את הסחורה למקומות שונים.

כדי ליעל את העבודה חשוב להשתמש במלגזה או בכלי שינוע אחר שמסוגל לשאת משקל כבד של סחורה למקומות גבוהים, לצורך כך יש עסקים שנעזרים בעגלת משטחים חשמלית.

עגלת משטחים

עגלת משטחים היא מכונה אשר בנויה ממגבה הידראולי עגלה זו מתאימה לשינוע משטחים למרחקים קצרים. קיימות גם עגלת משטחים המופעלת באמצעות מנוע עזר חשמלי ודבר המאפשר לה שינוע והובלה ללא מאמץ ובקלות יתרה. המלגזות בנויות עם מזלג הממוקם מתחת לכל שן של מזלג אשר מורכב על גלגל או צמד גלגלים שמטרתו להקל בכניסת המזלג מתחת למשטחים. 

קיים מגוון של עגלת משטחים מחיר, זו הפועלת בעזרת מנוע חשמלי, עגלת משטחים הפועלות ידנית, עגלת משטחים ידנית מופעלת בעזרת אדם הולך. קיימת גם עגלת משטחים 15WPT חשמלית מלאה 15 WPTבעלת כושר הרמה 1500 ק"ג בעלת מנועי נסיעה והרמה חזקים ואיכותיים מאד. המערכת מונעת באמצעות מערכת פיקוד אלקטרונית ובקרת טמפרטורה לרכיבים האלקטרונים, אשר מאריכה את אורח חיי הרכיבים. היא בעלת ידית הפעלה מתקדמת עשויה מאלומיניום חכמה ואמינה בפעולה. 

בנוסף לכך קיימים גם דגמים חדישים של עגלת משטחים המסוגלות להרמה כפולה אשר באמצעותן ניתן לפרוק ולהעמיס באמצעות מערכת תפעול כפולה.

יתרונות של עגלה חשמלית ולמי כדאי לרכוש אותה

קיימים בתי עסק אשר אי אפשר להכניס לתוכם עגלה סטנדרטית עקב חוסר בכוח אדם שיפעיל מלגזה לכן הם נעזרים בעגלה שמטרתה לשאת משאות כבדים למרחקים קצרים. עגלה זו היא חיונית מאד עבור מחסנים של רשתות השיווק ובחנויות גדולות הזקוקות לשינוע של סחורות בכמות מרובה מקצה לקצה. זוהי עגלת משטחים פונקציונלית ומתאימה מאד כיוון שהיא מתפקדת כמו מלגזה קטנה מבחינת כושר המשא שהיא מסוגלת להוביל והיא עגלת משטחים קומפקטית ובטיחותית כלפי המפעיל אותה.

חנויות העוסקות במתכונת און ליין זקוקות למחסן גדול לאור ההיקפים הגדולים של הסחורות שהאתר משווק, לכן העובדים זקוקים לעגלה מסוג זה המסייעת להם בפעולות היום יומיות של שינוע סחורה בתוך המחסנים, כדי לסדר את הפריטים השונים ולהעביר את האריזות המוכנות להפצה.

למחסנים האלו כדאי לרכוש עגלת משטחים חשמלית יעילה ואיכותית אשר מעניקה פתרון יעיל ומהיר לפעילות במחסן ואשר מייעלת את העבודה. 

כיצד בוחרים עגלת משטחים חשמלית?

חשוב מאד לרכוש עגלת משטחים שקיבלתן עליה המלצות מקולגות אשר עוסקים בתחום דומה של לוגיסטיקה. רצוי לרכוש עגלת משטחים איכותית אשר מתאימה לצרכים הספציפיים של המרלו"ג ולהיקפי הסחורה שנכנסים ויוצאים בכל יום.

ההמלצה היא לרכוש עגלה שיש עליה אחריות של היצרן לגבי תקינותה וחלק מרכיביה. כמו כן יש לוודא שהרוחב והאורך הקלשונים מותאמים לצורך של המחסן ואופן העמסת הסחורות. בהתאם לכל הקריטריונים האלו תוכלו לרכוש עגלת משטחים מחיר בטיב מעולה.

עגלת משטחים מחיר
לקבלת פרטים נוספים