מחיר מלגזה חשמלית - כמה אמורה לעלות מלגזה חשמלית?
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

מלגזה חשמלית מחיר

מלגזה חשמלית היא מוצר פופולרי בכל בית עסק או מחסן לוגיסטי, מדובר בכלי הכרחי לעבודה המתבססת על שינוע של מטענים כבדים. מלגזה היא סוג של קרון ממונע אשר מצויד במלגז המרים מוצרים בעלי משקל רב ומשנע אותם למקומות המיועדים לפירוק. מלגזה חשמלית פועלת בעזרת מנוע חשמלי ולכן מסוגלת לבצע הרמה של משאות כבדים לאורך זמן. 

מלגזות חשמליות

קיימות מלגזות חשמליות בעלות טכנולוגיה מהמתקדמת ביותר בעולם, מלגזות אשר מותאמות ספציפית לסוגים שונים של עבודות. על פי הצורך בשינוע של סוגים שונים של מטענים בעלי משקל כבד מאד. 

לדוגמה מלגזה MANFORCE  4*4 שהיא מלגזת שטח. מלגזה זו מותאמת לנסיעה בכל תנאי שטח והיא מסוגלת לנוע בבוץ, בחול וגם בכורכר. המלגזה מצוידת במנוע YANMAR  מדגם 98TNE  4 עוצמתי מאד קיימים שני דגמים המסוגלים לשנע מטענים בעלי משקל 2.5 טון ו3.5 טון. כמו כן מלגזות חשמל עם כושר הרמה של 2.5 טון עד 32 טון, אלו הן מלגזות בעלות מנועים מתקדמים ביותר של היצרנים המובילים בעולם. 

המלגזות כוללות כיסא אורטופדי מתכוונן לנוחות המפעיל של המלגזות. הן בעלות תורן רחב מאד כדי שתנאי הראות יהיו מקסימליים. יש בהן צמיגים מלאים ואלסטיים מאד, פנסים עם תאורה מקדימה ומאחור. המלגזות מצוידות בזמזם נסיעה לאחור ומהבהב כדי מנוע סכנה של דריסה או התנגשות בחפצים בעת הנסיעה לאחור. דגם נוסף של מלגזות חשמל הוא בעל כושר הרמה של 1 טון עד 5 טון. 

מלגזה חשמלית מחיר

קיימים מגוון של פרמטרים אשר עשויים להשפיע על מחיר מלגזה חשמלית. כושר ההרמה של מטענים כבדי המשקל, גובה ההרמה שהוא הגובה שאליו מסוגלת המלגזה להרים את המטען, מרכז כובד המלגזה משפיע על סוג המטען שהמלגזה יכולה לשאת ולשנע אותם למקום אחר, כל הפרמטרים האלה משפיעים על מחיר המלגזה החשמלית. ככל שהמלגזה מסוגלת לשאת מטענים כבדים יותר ולהרים את המטענים לגובה רב יותר, כך מחירה יהיה יקר יותר ויכולה להגיע עד סדר גודל של 250,000 ₪ מלגזה חשמלית אינה צורכת דלק והיא גם ידידותית לסביבה לכן מחירה גבוה יותר ממלגזה המונעת בעזרת מנוע דיזל.

טיפים לקניית מלגזה

בשלב ראשון יש להבין באופן מעמיק מהי הנחיצות המדויקת של רכישת המלגזה על פי המטרות בשטח. לאחר מכן כדאי להתייעץ עם אנשי המכירות באולם התצוגה שמכירים את כל הדגמים על כל היבטיהם ויהיה להם קל לסווג את אתת הדגם האידאלי על פי צרכי העסק. הם מכירים היטב את ההבדלים ואת היתרונות של האופציות השונות ולכן יציעו ללקוח דגם ספציפי או שני דגמים שיתנו להם את המענה המושלם לכל צורך.

הקו המנחה הוא לרכוש מלגזה חשמלית המיוצרת על ידי היצרנים המובילים בעולם וזאת לאור טיבן הגבוה ובקרת האיכות יוצאת הדופן שהם מבצעים לכל מוצר ייחודי. 

מלגזה חשמלית מחיר
מלגזה חשמלית מחיר
לקבלת פרטים נוספים