מה עדיף - מלגזה חדשה או מלגזה יד 2?​ - dt-logistic
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

מה עדיף – מלגזה חדשה או מלגזה יד 2?​

מה עדיף?

מלגזה חדשה או מלגזה יד 2?

אז מה עדיף – מלגזה חדשה או מלגזה יד 2? ואיפה ניתן לרכוש מלגזות דיזל יד 2? במקרים רבים, רכישת מלגזות חדשות עשויה להיות יקרה מדי ואף לא כלכלית עבור בתי עסק קטנים או עבור עסקים בתחילת דרכם. אך לא תמיד חייבים להשקיע במלגזה חדשה. כיום, ניתן למצוא מלגזות יד 2 ללא בלאי, אשר נראות ומתפקדות כמו המלגזות החדשות. הן מתומחרות זול יותר אך ורק בשל היותן מלגזות יד 2.
עם זאת, כדאי לבדוק היכן בדיוק רוכשים מלגזות מסוג זה, על מנת לוודא, שהמכשיר תקין במאת האחוזים, וכדי להיות בטוחים, שלא מסתירים מכם פרטים או נקודות תורפה שעליכם לדעת ולהכיר. ממי מומלץ לרכושש מלגזות יד שנייה? מלגזות יד 2 רוכשים אך ורק ממשווק בעל שם, אשר עוסק בתחום המלגזות מאז ומעולם, ולצדו עשרות ממליצים ולקוחות מרוצים, שיעידו, כי המלגזות התאימו לפרויקטים השונים באיכות וביכולת ההתמודדות.

 

 

גם אם אינכם בדקתם, ניתן כבר במסגרת ההידברות הראשונית – לדעת מי עומד מולכם. שימו לב שאתם מקבלים תעודת אחריות על המכשיר למספר חודשים/שנים, ושצוות המכירה עונה לכם גם על שאלות שקשורות לתפעול ושירות, ללא התחמקות. ושהשיחה אינה בעלת אופי של הסתרת פרטים. על המשווק להיות ידוע כבררן כשזה נוגע למלגזות יד  שנייה ידוע כי יש בשוק רמות שונות של מכשירים, החל ממכשיר תקין במאת האחוזים עם שריטה בחלקו החיצוני ועד למכשיר עם שברי פנים ויכולת מועטה לספק את התפוקה הנדרשת לכם. סביר להניח שמהאחרון – ודאי תרצו להימנע. לכן, חשוב לוודא שמדובר במשווק מלגזות יד 2 בררן ביותר אשר יודע להבחין בין עיקר לבין תפל, ולהחזיק בצי שלו רק מלגזות יד 2 מהאיכותיות שקיימות.

ד.ט לוגיסטיק – בוטיק זה אנחנו!

ב – ד.ט לוגיסטיק מלגזה או מחפר אינם סתם עוד כלים לוגיסטיים. אלה הם כלים המהווים את מפעל חיינו, ואנו לא נהסס שלא לשווק מלגזות יד שנייה שמצבן גרוע במיוחד, עם עלויות תיקון גבוהות או כאלו שאינן אפקטיביות. רק מלגזות יד 2 איכותיות באמת, שנראות ומתפקדות כמו המלגזות החדשות – הן אלו שנבחרות ולכן זו הזדמנות בשבילכם לרכוש מלגזה איכותית במחיר ידידותי ביותר.

חפשו אותנו גם בפייסבוק

ביוטיוב

ובלינקדאין

 

מה עדיף – מלגזה חדשה או מלגזה יד 2?​
לקבלת פרטים נוספים